۲۱ آذر ۱۳۹۲، ۱۳:۲۵

در دیدارهایی تدارکاتی؛

تیم فوتبال جوانان ایران به مصاف پرسپولیس و پیکان می‌رود

تیم فوتبال جوانان ایران به مصاف پرسپولیس و پیکان می‌رود

تیم فوتبال جوانان ایران روز شنبه در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم بزرگسالان پرسپولیس می‌رود. شاگردان دوستی‌مهر همچنین روز دوشنبه هفته آینده برابر پیکان قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دوستی‌مهر اعلام کرد تیم فوتبال جوانان ایران که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا آماده می‌کند، در آغاز اردوی بعدی خود، روز شنبه در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف تیم بزرگسالان پرسپولیس می‌رود.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال صحبت می‌کرد، افزود: سال گذشته به همراه تیم فوتبال زیر 17 سال و در روزهایی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بود، با این تیم بازی کردیم و 4 بر یک شکست خوردیم و امسال با تیم فوتبال جوانان می‌خواهیم به مصاف پرسپولیس به سرمربیگری علی دایی برویم.

وی با اشاره به اینکه همه چیز آماده بوده و امیدوارم است بازی خوبی از کار درآید، یادآور شد: هرچند پرسپولیس روز شنبه ریکاوری بازی‌اش با مس در کرمان را دارد و با تلفیقی از بازیکنان ذخیره و اصلی به مصاف تیم فوتبال جوانان می‌آید اما ما سعی می‌کنیم همه بازیکنان تیم جوانان را بازی دهیم. البته نگاه ما به بازی‌های دوستانه، نتیجه گرفتن نیست و بازی‌های تمرینی را در دستور کار قرار می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران همچنین تاکید کرد: روز دوشنبه هم با تیم بزرگسالان پیکان بازی می‌کنیم و همه سعی ما بر این است تا زمان رقابتهای نهایی در میانمار با برنامه‌ریزی مناسبی که فدراسیون و کمیته جوانان دارد، در تورنمنت‌های خوب خارجی شرکت کنیم و با تیم‌های بزرگسال لیگ برتری بازی کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: بازی کردن تیم‌های پایه با تیم‌های بزرگسال در کل جواب می‌دهد و بازیکنان را برای مقابله با شرایط سخت آماده می‌کند.

دوستی‌مهر در پایان گفت: در صورتی که بارش برف و باران داشته باشیم، تمرینات را به زمین چمن مصنوعی می‌بریم و البته اگر بارش برف سنگین باشد، در سالن تمرین خواهیم کرد. ضمن اینکه با توجه به هوای میانمار که شرجی و بارانی است، باید بازی کردن در زمین‌های بارانی را بارها و بارها و در شرایط مسابقه تمرین کنیم.

کد خبر 2194191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha